reklama

Kampaň nemusí byť o pretvárke

Keď som sa rozhodoval, či pôjdem kandidovať za poslanca do VÚC, bál som sa, že budem musieť zmeniť svoj život. Že budem musieť byť niekto iný. Aspoň počas kampane. Odľahlo mi, keď mi naša volebná manažérka oznámila, že nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Vladimír Vágási, môj dobrý priateľ a ja.
Vladimír Vágási, môj dobrý priateľ a ja. 

Vždy mi na komunálnych politikoch vadilo, že počas kampane nosia obleky. Zrazu. Aj keď sme ich všetci poznali ináč a oblek vytiahli naozaj len na stužkovú svojich detí, alebo na svadbu niekoho z rodiny. Veľa z nich samozrejme neuspelo.

Mňa teší, že môžem zostať sám sebou a neštylizovať sa do polohy, v ktorej ma moji známi, kolegovia a rodina nepoznajú. Nemusím používať frázy o lepšej doprave, kvalitnejšom zdravotníctve, lepšom školstve a neviem, čo ešte počas kampaní letí.

Teší ma, že nemusím začať chodiť na akcie, na ktoré som doteraz nechodil. Že nemusím v kampani „používať" rodinu, lebo je to tak dobré.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je mi jasné, že každý, kto chce uspieť sa chce v očiach svojich voličov predstaviť v najlepšom svetle. Ale snáď sa mi to s Vladom Vágášim podarí aj bez toho, aby sme v kampani museli klamať. Oblekom či slovami.

Marián Macej

Marián Macej

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj napriek tomu, že som vyštudovaný lekár, predávam autá. Aj napriek tomu, že predávam autá, rád športujem. Som kandidátom za poslanca do VÚC v Košiciach za MOST-HÍD ako nečlen. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu